{"en":"This page is not currently available in your language.","id":"Halaman ini sekarang belum tersedia dalam bahasa Anda.","ms":"Laman ini kini belum boleh didapati dalam bahasa anda.","es_ES":"Esta página no está disponible en tu idioma en este momento.","da_DK":"Denne side er i øjeblikket ikke tilgængelig på dit sprog.","fr":"Cette page n'est actuellement pas disponible dans votre langue.","de":"Diese Seite ist zurzeit nicht in Ihrer Sprache verfügbar.","en_GB":"This page is not currently available in your language.","pl":"Ta strona aktualnie nie jest dostępna w Twoim języku.","it":"Al momento questa pagina non è disponibile nella tua lingua.","nl_NL":"Deze pagina is momenteel niet beschikbaar in je taal.","nb_NO":"Denne siden er for øyeblikket ikke tilgjengelig på språket ditt.","ru":"На данный момент эта страница недоступна на вашем языке.","zh_TW":"此頁面目前沒有您語言的版本。","sv_SE":"Denna sida är för närvarande inte tillgänglig på ditt språk.","th_TH":"หน้านี้ยังไม่มีให้บริการในภาษาของคุณในขณะนี้","zh_CN":"本页面暂无您所需的语言版本。","ja":"申し訳ありませんが、このページは選択した言語ではご利用になれません。","pt_BR":"Esta página não está disponível no momento em seu idioma.","ko":"현재 이 페이지는 한국어 번역이 제공되지 않습니다.","es":"Esta página aún no está disponible en tu idioma.","uk_UA":"На даний момент ця сторінка недоступна на вашій мові.","en_AU":"This page is not currently available in your language."}

Templat minit mesyuarat dan agenda

Ditugaskan untuk mengambil nota pada mesyuarat? Gunakan templat berguna ini, dan separuh kerja anda selesai.

Pastikan semua orang seiringan

Hanya tambahkan kandungan

Dengan teks pra-diformat sebagai panduan anda, anda boleh menggunakan templat sedia untuk digunakan untuk mengisi peserta, agenda, perbincangan, dan perkara tindakan sebaik sahaja mesyuarat anda bermula.

Undang rakan anda ke dokumen

Templat berasaskan awan ini menjadikan perkongsian mudah. Tidak perlu menyimpan ke cakera keras anda, tidak perlu melampirkannya ke emel. Hanya undang peserta mesyuarat ke dokumen.

Bersama-sama mengedit pada masa nyata

Selepas anda mengundang pasukan anda ke dokumen, mereka boleh melihat nota dan menambah komen. Mereka juga boleh mengemas kini teks atau menambah foto papan putih jika anda memberi mereka hak menyunting.

4 petua untuk meningkatkan nota mesyuarat anda

1. Sediakan dokumen sebelum mesyuarat

Templat ini direka untuk membuat anda teratur dan meletakkan semua orang seiringan sebelum anda bertemu. Kerana ia adalah dokumen Dropbox Paper, ia membolehkan anda memaut ke acara kalendar dan menggunakan pintasan papan kekunci penjimatan masa. 

Tambah pautan untuk konteks

Jika anda mempunyai dokumen sedia ada dengan maklumat latar belakang, tambahkan pautan untuk membantu pasukan anda mendapatkan kelajuan. Sebelum mesyuarat, kongsi dokumen nota mesyuarat anda bagi menyediakan konteks untuk perbincangan.

3. Serlahkan perkara utama

Untuk membuatkan nota lebih ketara, tambahkan imej atau fail Dropbox untuk memberikan perkara bukti dan contoh. Dengan aplikasi mudah alih Kertas, anda boleh merakam gambar papan putih dan pelekat, dan foto anda akan diletakkan secara automatik dalam nota mesyuarat anda.

4. Nota keputusan dan tugas-tugas

Ciri tugasan templat menunjukkan kepada pasukan anda langkah seterusnya dan membantu anda menjejaki item tindakan. Untuk membuat kotak semak dengan cepat, taip tanda kurung ("[ ]") diikuti dengan ruang. Untuk memberi tugasan, tandakan rakan sepasukan dengan @ tambah nama mereka. 

Buat templat nota mesyuarat anda sendiri

Mahu menyesuaikan nota mesyuarat anda? Paper membolehkan anda membina templat anda sendiri yang bersih dan profesional dengan mana-mana sub kepala dan bahagian yang anda pilih.

Buat dan kongsi
idea awal

Templat nota mesyuarat ini dibuat dalam Dropbox Paper, ruang kerja kolaboratif di mana pasukan boleh membuat dan berkongsi idea awal. Paper memudahkan untuk mengambil nota mesyuarat, menyerahkan tugasan, mengembangkan idea kreatif, dan menguruskan projek. Dengan Paper sebagai hab projek pusat anda, anda tidak perlu berada di dalam bilik yang sama untuk seiringan.

templat agenda mesyuarat oleh Dropbox Paper