{"en":"This page is not currently available in your language.","id":"Halaman ini sekarang belum tersedia dalam bahasa Anda.","ms":"Laman ini kini belum boleh didapati dalam bahasa anda.","es_ES":"Esta página no está disponible en tu idioma en este momento.","da_DK":"Denne side er i øjeblikket ikke tilgængelig på dit sprog.","fr":"Cette page n'est actuellement pas disponible dans votre langue.","de":"Diese Seite ist zurzeit nicht in Ihrer Sprache verfügbar.","en_GB":"This page is not currently available in your language.","pl":"Ta strona aktualnie nie jest dostępna w Twoim języku.","it":"Al momento questa pagina non è disponibile nella tua lingua.","nl_NL":"Deze pagina is momenteel niet beschikbaar in je taal.","nb_NO":"Denne siden er for øyeblikket ikke tilgjengelig på språket ditt.","ru":"На данный момент эта страница недоступна на вашем языке.","zh_TW":"此頁面目前沒有您語言的版本。","sv_SE":"Denna sida är för närvarande inte tillgänglig på ditt språk.","th_TH":"หน้านี้ยังไม่มีให้บริการในภาษาของคุณในขณะนี้","zh_CN":"本页面暂无您所需的语言版本。","ja":"申し訳ありませんが、このページは選択した言語ではご利用になれません。","pt_BR":"Esta página não está disponível no momento em seu idioma.","ko":"현재 이 페이지는 한국어 번역이 제공되지 않습니다.","es":"Esta página aún no está disponible en tu idioma.","uk_UA":"На даний момент ця сторінка недоступна на вашій мові.","en_AU":"This page is not currently available in your language."}

Mencegah ancaman, risiko data, dan pelanggaran pematuhan di dalam aplikasi SaaS perusahaan

Aperture menyediakan penglihatan menyeluruh dan penguatkuasaan terperinci merentasi aktiviti pengguna, folder, dan fail di dalam Dropbox bagi mencegah risiko data dan pelanggaran pematuhan.

pemegang tempat

Aperture memperluaskan Next Generation Security Platform Palo Alto Networks ke Dropbox. Aperture bergabung dengan Dropbox untuk membolehkan penglihatan menyeluruh merentasi semua aktiviti pengguna, folder dan fail dengan menyediakan analisis terperinci serta analisis tentang penggunaan untuk mencegah risiko data dan pelanggaran kepatuhan. Ia juga membenarkan kawalan dasar terperinci serta mengikut konteks di dalam Dropbox untuk memacu penguatkuasaan dan mengkuarantin pengguna dan data sekiranya pelanggaran berlaku.

  • Dapatkan penglihatan aktiviti menyeluruh di dalam Dropbox. Analisis terperinci memberitahu IT perkara sebenar yang berlaku pada peringkat pengguna, folder dan fail pada bila-bila masa.
  • Audit pendedahan data secara retroaktif. Aperture mengenal pasti pencerobohan dan pelanggaran data di dalam Dropbox sejak akaun mula-mula dicipta. 
  • Benderakan tingkah laku berisiko sebelum ia menular. Analisis aktiviti harian yang mendalam membolehkan IT menentukan dengan pantas sekiranya terdapat sebarang risiko data atau pelanggaran dasar kepatuhan.
  • Kuat kuasakan pengurusan dasar terperinci dan efektif. Kawalan dasar mengikut konteks memberi keupayaan untuk mengkuarantin pengguna dan data dengan segera apabila tindakan yang melanggar dilakukan.
  • Memastikan ancaman dikesan. Perlindungan ancaman lanjutan menyekat perisian perosak yang dikenali serta mengenal pasti dan menyekat perisian perosak yang tidak diketahui.