{"en":"This page is not currently available in your language.","id":"Halaman ini sekarang belum tersedia dalam bahasa Anda.","ms":"Laman ini kini belum boleh didapati dalam bahasa anda.","es_ES":"Esta página no está disponible en tu idioma en este momento.","da_DK":"Denne side er i øjeblikket ikke tilgængelig på dit sprog.","fr":"Cette page n'est actuellement pas disponible dans votre langue.","de":"Diese Seite ist zurzeit nicht in Ihrer Sprache verfügbar.","en_GB":"This page is not currently available in your language.","pl":"Ta strona aktualnie nie jest dostępna w Twoim języku.","it":"Al momento questa pagina non è disponibile nella tua lingua.","nl_NL":"Deze pagina is momenteel niet beschikbaar in je taal.","nb_NO":"Denne siden er for øyeblikket ikke tilgjengelig på språket ditt.","ru":"На данный момент эта страница недоступна на вашем языке.","zh_TW":"此頁面目前沒有您語言的版本。","sv_SE":"Denna sida är för närvarande inte tillgänglig på ditt språk.","th_TH":"หน้านี้ยังไม่มีให้บริการในภาษาของคุณในขณะนี้","zh_CN":"本页面暂无您所需的语言版本。","ja":"申し訳ありませんが、このページは選択した言語ではご利用になれません。","pt_BR":"Esta página não está disponível no momento em seu idioma.","ko":"현재 이 페이지는 한국어 번역이 제공되지 않습니다.","es":"Esta página aún no está disponible en tu idioma.","uk_UA":"На даний момент ця сторінка недоступна на вашій мові.","en_AU":"This page is not currently available in your language."}

Perkongsian fail tanpa tekanan

Kongsi fail dengan selamat dan dengan senang

Kongsi mana-mana fail atau folder dengan mudah, dengan sesiapa sahaja

Perkongsian dengan Dropbox adalah pantas dan mudah. Dengan hanya pautan, anda boleh menghantar segalanya—daripada gambar dan video kepada folder zip dan fail besar CAD—dengan sesiapa sahaja, walaupun jika mereka tidak mempunyai akaun Dropbox. Kongsi dari mana-mana, menggunakan telefon, tablet atau komputer anda.

Dan tidak seperti melampirkan e-mel, anda tidak perlu risau tentang had saiz fail—kongsi fail sebesar kuota simpanan anda (2 GB dan lebih). Malah anda boleh menggabungkan pelbagai projek ke dalam pembentangan yang sesuai—lengkap dengan logo dan grafik anda—dengan Dropbox Showcase.

kongsi sebarang fail

Dapatkan kemas kini masa nyata pada fail yang dikongsi

Ketahui dengan tepat apabila seseorang membuat perubahan kepada fail. Anda akan serta-merta melihat siapa yang menambah, menyunting, memadam, menamakan semula, atau memindahkan fail. Sebarang perubahan yang dilakukan kepada fail yang dikongsikan akan kemas kini secara automatik dan diselaraskan untuk semua penerima. Dan showcases membolehkan anda mengesan siapa yang lihat, muat turun, dan komen pada kerja yang anda kongsi.


kemas kini pada fail yang dikongsi

Menyusun folder yang dikongsi

Dropbox adalah tempat yang hebat untuk membantu pasukan menyusun fail mereka di satu lokasi pusat. Ia adalah mudah bagi ahli pasukan untuk melihat di mana segalanya berada, dan fail yang mana paling terkini—dan bersedia untuk lakukan kerja bersama. 

  • Folder yang dikongsi: Mengusahakan projek fail yang berat dengan beberapa orang? Jemput sahaja orang ramai ke folder yang dikongsi. Setiap yang dijemput akan mempunyai akses kepada folder subfolder dan fail. Dan sebarang suntingan yang anda buat di dalam folder akan serta-merta diselaraskan kepada ahli lain, untuk kerjasama yang cepat dan mudah. 
  • Kumpulan: Berkongsi bahan dengan mudah bersama pihak yang berkaitan dengan mewujudkan kumpulan, menambah senarai ahli, dan menjemput kumpulan ke folder yang dikongsi.
menyusun fail yang dikongsi

Kawal apa yang anda kongsikan

  • Mengurus keizinan folder: Memastikan perkongsian folder yang selamat dengan keizinan folder yang pelbagai. Pilih jika anda mahu berikan penerima menyunting atau akses lihat-sahaja ke folder anda.
  • Kawalan perkongsian: Menghantar fail sebagai lampiran e-mel boleh meletakkan keselamatan data anda pada risiko. Dengan Dropbox, anda boleh kongsi pautan ke fail atau folder yang terhad kepada akses lihat-sahaja. Selain itu, anda boleh membuat pautan yang hanya boleh diakses melalui kata laluan, menetapkan tarikh tamat tempoh pautan, dan melumpuhkan muat turun. 
  • Butiran Keizinan folder: Berkongsi subfolder yang khusus tanpa memberi akses ke kepada folder yang tinggal di dalam. Berikan pembekal anda akses kepada hanya satu subfolder "Imej Akhir", sebagai contoh, letakkannya di bawah folder anda yang besar "Reka Bentuk Grafik". 
keselamatan Dropbox